BYE BYE BELGIUM!

15 januari 2015

Veel te vroeg opstaan, veel knuffels en gezwaai, en voor we het wisten was het zo ver! Helemaal gepakt en gezakt mét een geldig visum (dat bloed, zweet en tranen heeft gekost) en natuurlijk met het gevoel de helft vergeten te zijn. Maar ik kan jullie geruststellen; ik ben nog niks verloren, heb nog niks kapot gemaakt en ben nog min of meer blauwe plekken-vrij. En we zijn al één dag ver!

De eerste keer naar een ander continent vliegen was wel de moeite. Meteen meer dan 24u onderweg, maar alles verliep vlotjes. De tijd vloog voorbij met films, babbelen, vliegtuigeten en mijn 'pas open te doen op het vliegtuig'-brieven lezen (die voor mij een marteling waren om zo lang dicht te laten). En met het gezelschap van de knappe Duitser Joshua, onderweg naar Australië. Hij was zelf al in de Filipijnen geweest en had een paar tips, zoals de 'balloon eggs' die we zeker eens moeten proberen. Maar zijn geniepig lachje achteraf voorspelde niet veel goeds. Ben eens benieuwd!

Na 12 uur vliegen kwamen we aan in Singapore en meteen waren we de Belgische winter vergeten. Wooow, zo warm zelfs al om 6u 's ochtends!
Genoeg bezigheid hier op de luchthaven van Singapore! Zoals de 'kuitmassagestoelen' die we meteen uitgetest hebben. Hmm... een MARTELING! Denk keihard in je kuiten geknepen worden terwijl iemand aan je voeten kietelt.
Volgens ons toch niet echt de prijs voor de 'n°1 best airport in the world' waard. Misschien hebben Aziaten een hogere pijngrens dan ons. Tegen die tijd liepen we al wat moe en simpel, waardoor zelfs de kleurhoek ons even kon entertainen (jeeej, decoratie voor onze kamer!). Maar soit, we moesten hier maar een paar uurtjes zijn en geen vijf maanden, dus op naar iets interessanter.
FASTEN YOUR SEATBELTS... CEBU, HERE WE COME!

1. Marc Petit:
    19 januari 2015
    Eva,

Superfijn om je leuke blog te lezen en foto's te bekijken,
    Ik ben helemaal fan ! Groetjes en een dikke knuffel !

PS. Kan je bij gelegenheid eens uitleggen wat CICL is of zijn, of heb ik iets gemist in je blog ?